خرید از سراسر دنیا


» زندگی آزادانه

زندگی آزادانه

آزاد زندگی کردن


   انسان های منطقی خود را با شرایط دنیا تطبیق می دهند. انسان های غیر منطقی دنیا را با خود تطبیق می دهند. به همین دلیل است که همه ی پیشرفت ها به انسان های غیر منطقی بستگی دارد.(جرج برناردشاو)
   اگر به خاطر حرف دیگران از دنبال کردن اهداف خود عقب نشینی کنید،گویی به طور ضمنی به آنها می گویید:((برای من نظر شما درباره زندگی از نظر خودم مهم تر است. برای من جلب توجه رضایت شما می کوشم تا آنچه از دستم بر می آید انجام دهم.))(وین دایر)
   وقتی که جامعه کهنه را از خود دور میکنی، چرا اندیشه کهنه را از خود دور نمیکنی؟(سعید نفیسی)
   هنگامی که همه یکسان فکر می کنند، دیگر کسی بیشتر نمی اندیشد.(والترلیچن)
   اخلاق خوب روزی را جذب می کند.(ناشناس)




شاهی طلبی برو گدای همه باش     بیگانه ز خویش و آشنای همه باش


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


خواهی که تو را چو تاج بر سر دارند         دست همه گیر و خاک پای همه باش



هانری فورد

روزی شخصی از ((هانری فورد)) مخترع اتومبیل پرسید:((ایده ها و اندیشه های نوی شما از کجا سرچشمه می گیرد؟))


فورد در پاسخ،بشقابی را که روی میز بود، برگرداند و گفت:((در این لحظه هوا، فشاری معادل 5 کیلو گرم بر هر دو سانتیمتر این ظرف وارد می اورد، فشاری که شما حس نمی کنید و هوایی که آن را نمی بینید و ایده های نو نیز چنین هستند. فضا پر است از فکر های نو، شما فقط باید آن ها را ببینید؛ البته اگر آمادگی اش را داشته باشید؛ ایده های مطلوب،خود، به ذهن شما فشار می آورند و ابراز وجود می کنند.))



نورمن وینست پیل

((نورمن وینست پیل)) می گوید:((روزی در دفتر نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا بودم. بیرون از کاخ سفید،تظاهراتی برپا بود. مرد کفن پوش با پلاکارت های پوناگون فریاد می زدند و رییس جمهور را قاتل می خواندند و این فریاد ها درون کاخ شنیده می شد.


ساعت چهارو نیم بعد از ظهر بود و رئیس جمهور تمام روز را در برخورد با مسائل مختلفی داخلی و خارجی گذرانده بود. من نگاهی به دست هایش کردم عضوی که معمولا ناراحتی ها را نشان می دهد،دست هایش حالت عادی داشتند و صدایش آرام و ملایم بود.


گفتم :((آقای رییس جمهور با این همه ناراحتی های گوناگون، مسائل و معضلات بین المللی و سر و صدا چگونه آرام و خونسرد می مانید؟ گفت:((برای اینکه من آرامش باطن دارم. اینان مردمانی آزادند و حق دارند کاری را که دلشان می خواهند انجام ذهند. من هم تکلیف خودم را آن گونه که درست بدانم،انجام می دهم؛ پس شما اگر مطمئن باشید کاری که انجام می دهید درست است، دلیلی برای ناراحتی نخواهید داشت.



تاجر موفق

تاجر موفقی به ما گفت که چه چیزی باعث موفقیت وی در تجارت شده و او را از فقر به ثروت رسانیده است. آن چیز تصویر یک قایق که در ماسه گیر کرده و درگیر اموج است را نشان می داد. تیتر آن این بوده:


((موج همواره باز می گردد. هرگز شکست را نپذیرید. هرگز حتی فکر هم نکنید که من ((نمی توانم)) در عوض به خود بگویید،((موج همواره باز می گردد)) اگر بخواهید حتما اتفاق خواهد افتاد.



نتیجه

این حق طبیعی من است که آزادانه زندگی کنم و نعمت های بیشماری داشته باشم.


من هر کاری را به آرامی و با آرامش انجام می دهم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده