خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عصبانیت مانند این است که خودت زهر را بنوشی و منتظر باشی که دیگری بمیرد

عصبانیت مانند این است که خودت زهر را بنوشی و منتظر باشی که دیگری بمیرد

پت حدود یک سال بعد دوباره ازدواج کرد و با خانواده اش به سیاتل نقل مکان نمود. مدتی گذشت و یک روز برای سخنرانی در «اپراهاس» در آن شهر دعوت شدم. پت با پدرش و شوهر جدیدش برای شنیدن سخنانم به آنجا آمده بودند.


روز بعد هنگام صرف صبحانه با هم ملاقات کردیم و پت گفت، به چیزهایی که از من شنیده است عشق می ورزد. چه قدر زندگی ما نسبت به زمان ازدواج مان عوض شده بود!

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


وقتی به سانفرانسیسکو برگشتم، وقایع پیش آمده و موضوع ملاقات با پت را برای دوستانم تعریف کردم و به آنها گفتم که بخشش مانند یک داروی مؤثر عمل کرده است. تقریبا شش ماه بعد خبردار شدم که پت و همسر جدیدش به محل زندگی من یعنی «تيبورون» نقل مکان کرده اند.


از شنیدن این خبر متعجب و حیرت زده شدم. بخشیدن پت و خودم با وجود صدها مایل مسافتی که بین ما بود، بسیار آسان تر به نظر می رسید؛ اما اینکه همشهری شده ایم برایم شگفت آور بود.


پس از گذشت سال ها، اهمیت تمرین مستمر و روزانه برای رسیدن به مقام بخشش را درک کردم. اکنون با شادمانی می گویم که پت و من دوستان خوبی هستیم. کدورت های گذشته، اکنون تمام شده است. وقتی پت دوباره ازدواج کرد، عکسهای جشن ازدواج شان را در اختیار من گذاشت و درخواست کرد نوار ویدیویی مراسم ازدواج مان را ببیند.


همسرم دایان با خوشحالی نوار ویدیویی را به او داد. در آن روز از معجزه ی بخشش و اثر آن بر زندگی همگی مان بسیار شادمان شدم.


بی ثمری، خشم و... را در ما به وجود می آورد و عشقی فراگیر و جاودان را جایگزین آنها می سازد. دکتر جميالسکی در کتاب ((بخشش))، یکی از تجربیات شخص خود را در مورد گذشت و فراموشی کدورت های گذشته بیان می کند مناسب دیدم در اینجا آن را ذکر نمایم.


نتیجه

من نسبت به همه ی انسان هایی که با آنها روبرو می شوم احساس نیکویی دارم. همه ی روابط من سالم و سازنده هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده